zsomle86 2012.06.09. 19:33

004. Garázs

Szóval nem az indító motor a rossz. Következő héten, kedden (feb.7) vissza is szereltük az autóra. Mondanom sem kell gond nélkül indult, azóta is megy.

Lezajlott a nagy havazás, a Bogár ponyva alatt átvészelte, én pedig kihasználtam az időt és szigorúan munkaidőben garázst kerestem. Egy ingatlanos oldalon listáztam a garázsokat, ár szerint rendeztem és elkezdtem végignézni a hirdetéseket. 8-10 ár nélküli után az első irreálisan olcsó volt, ezért hát megnyitottam. Az égiek nagyon mellettem álltak ugyan is a szóban forgó garázs a lakástól egy utcányira (7 perc séta, lemértem) volt. Az ár ugyan hihetetlen alacsony volt, de látva hogy ingatlanos iroda hirdeti, gondoltam csak nem átverés. Na meg egy emailt megér, pénzbe nem kerül. Legnagyobb meglepetésemre igaz volt a hirdetés így hát megnézetem a helyszínt és ki is vettem. Egyébként egy 5 éve épült mélygarázsáról van szó, ahol kamera és portaszolgálat is működik, és még fűtik is. Jó helye lesz a Bogaramnak.

Mekkora esély van arra, hogy a budapesti kiadó garázsok között a legolcsóbb, a legelső amit megnézek a lakásunk mellett van és még jó is? Nekem bejött, most a lottóra is pályázom, hátha az is ilyen egyszerű lesz.:)

Utána kíváncsiságból már kerületre szűkítve a keresést megnéztem mi jöhetett volna szóba. A következő ajánlat valamivel több mint 12 ezer forint volt közös költséggel együtt, de kétszer olyan messze.(mondjuk az sem távolság) Na én ennek kevesebb mint feléből kijöttem. Ugye hogy jó üzletet csináltam.

A bizonyos kedden, amikor visszaszereltük az indítót birtokba is vettem az új szerzeményt, így már nyugodtan alhattam, a Bogár biztonságban van.

Fotó0099b.jpg

Vége, ennyit a garázsról. Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://vw-bogar.blog.hu/api/trackback/id/tr344575647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása